Hola!

Postat den 1st December, 2012, 17:56 av

Hej!
Vi är tio studenter från fyra olika universitet i Sverige, varav två av oss studerar i Kalmar. Vi har nu varit här i Peru i 2,5 månader och har 3 veckors praktik kvar. Hade vi vetat att vi kunde skriva här tidigare, så hade ni fått följa med på hela våran resa!

Livet här är spännande och vi har gjort många intressanta studiebesök. Vi har precis kommit tillbaka från bergen i Colca där vi har fått se hur livet på landsbygden i Peru kan se ut, men nu på måndag börjar vår fördjupning!
Magdalena Persson ska vara på ett centrum för våldsutsatta kvinnor (CEM). Sofia Henriksson ska vara på ett sjukhus där hon ska följa med en socialarbetare som arbetar med information och utbildning om hälsa m.m.

Vi hörs snart igen! /Hälsningar från Peru

Det här inlägget postades den December 1st, 2012, 17:56 och fylls under Allmänt Peru