Dags att flytta!

Postat den 5th December, 2017, 19:20 av

Hola kompisar!

Nu har det blivit dags för mig att flytta på mig! De andra studenterna har åkt hem och därmed blev det ledigt för mig att få plats i en av lägenheterna som de hyrt under sina 4 månader i Indien. Jag flyttade in med hjälp av Lakshmis make som vi kallar Babu. Han var vänlig att köra mig och mina saker från området Banér och till det nya området Aundh, båda i staden Pune som jag har praktik i.

Den sista jättehögen är saker som de andra studenterna har lämnat efter sig. Jag hoppas och tror att de ska gå till välgörande ändamål här i Indien även om sakerna dumpades på grund av övervikt på bagaget på flyget hem, haha!

Det här inlägget postades den December 5th, 2017, 19:20 och fylls under Indien Special