Delhi

Postat den 15th November, 2013, 10:14 av

Här är lite bilder från Delhi! Bilderna hamnade med den sista först, för vi har inte riktigt lärt oss bloggen än. Men här är förklaringen:

1. Utsikt från jeepen när vi åkte till centret

2. Vi i jeepen, tillsammans med vår handledares son och fru samt fruns syster.

3. När vi stannade på vägen upp mot centret och åt frukost. Nicoline, Devendras (vår handledare) vänner, Devendras fru och Karin

4. När vi var i musikaffären i Old Delhi och köpte instrument för våra skänkta pengar!

5. Åker indisk tuktuk (heter nåt annat) på väg till musikaffären.

6. Nicoline, Herendra, Ann och Karin. Första kvällen i Delhi efter middagen.

7. Här har Nicoline precis hållit på att gå in i kon på bilden.

8. Lite turistande vid India gate.

9. Nicoline på Hotel Relax balkong i Delhi.

10. Karin i vår hotellrum när vi precis hade kommit fram!

11. Utsikt från Hotel Relax.

Vi är lite sega med uppdateringen men det är pga internetet. Vi uppdaterar snart igen om vår första tid på HIMADs utbildningscenter i Garwahl!

Det här inlägget postades den November 15th, 2013, 10:14 och fylls under Indien

2 responses to “Delhi”

1. socionomstudenter says:

Det är väldigt varmt i solen, runt 25 grader i skuggan. Nätterna är kalla, runt 5 grader kanske. Nicoline uttalas med ett tyst E. 🙂
    Kram!

2. Syster Sara says:

Härligt att se lite bilder på hur ni har det! Vill se mer 🙂 Hur kallt/varmt är det där ni befinner er? Uttalar man Nicolines namn med tyst eller ljudligt E? / Syster Sara (låter som ett namn på en nunna)